19 листопада 2012 р.

Про візитки


Що для Вас є візитка? Шматок паперу з якоюсь інформацією, типу контактів, переліку послуг, логотипу, зображення (або ще краще – Вашого фото), яке передає весь зміст Вашого бізнесу... Чи той же шматок паперу, який містить особисті дані і слугує вашим паперовим “представником”, чи “представником” Вашої компанії?
Не бачу нічого поганого в перечисленому вище. А тепер перекреслю все одним “але”: візитка – це обличчя Вашої діяльності, самої її суті, по ньому впізнають Вас, як компетентного професіонала своєї справи, по зовнішньому вигляду візитки майже точно можна зробити висновок і про якість послуг, які Ви надаєте, і про Вашу особистість.
Папір візитки. Одразу можна сказати про відношення людини до грошей (погана якість, а часто друк на звичайних фото, які потім розрізають – ознака скупості; як наслідок, з такою людиною не має бажання мати справу). Звісно, можна сказати, що це ознака економності, але не в цьому випадку – не настілки є високою ціна на поліграфію особливо для того, хто має власний бізнес.
Дизайн. Знову ж таки – зекономив чи ні на дизайні, постарався чи ні знайти щось оригінальне, підібрати гармонійні кольори. Або ж навпаки, байдуже відношення до цієї справи вказує на таке ж відношення до послуг, які надає власник неестетичної шаблонної візитної картки. Залишаючи клієнту шаблонну візитку, від нього можна очікувати таку ж реакцію на Ваші послуги. Якщо маєте бажання виділитися, зацікавити, здивувати і привабити, потрібно добряче попрацювати над дизайном.
Що може дати гарна візитка? Це обіцянка того, що своє діло Ви знаєте на професійному рівні, що з Вами приємно мати справу.
Тому ні в якому разі не потрібно економити (в першу чергу час та зусилля, потім – фінанси) на зовнішньому вигляді візитної картки, а навпаки, намагатись, щоб вона була гідним обличчям Вашої справи.